♥♫♪¸¸.•* ♥Licie♥ *•.¸¸♫♪♥

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Julia - 7 november 2011 19:56

Hej allihop! Eftersom jag inte vet riktigt hur strängt det är med reglerna på Bloggplatsen så chansade jag lite med rubriken. Men det där borde inte göra nåt, va? Jag gillar den där biten, så jäkla klockren =) ♥


Ledsen att jag inte bloggat på ett tag, har ingen bättre ursäkt än att jag bara inte orkat =P Men nu är jag tillbaka i alla fall. xD Orkar inte skriva ikapp, tar bara dagens ;D


Idag var en riktigt bra dag. Först och främst var spanskan inställd. Jag har inget emot spanska så, men det är alltid kul att ha hål ett tag =D Sedan är lunchen på måndagar 1 timme och 25 minuter, så jag gick hem och- gissa vad?!- satt vid YouTube. Den här gången ville av någon anledning Sabina följa med. Hon var inte lika Mansondiskriminerande som Nathalie (haha sorry) men hon sa också att det va äckligt och bla bla bla.... Förlåt men ärligt talat skiter jag fullständigt i det, för musiken är så oanständigt bra! (weird uttryck men ajg kände att det passade )

Vidare så fick vi planera idrottslektionen själva (individuellt) så jag och Nathalie ägnade hela lektionen åt att kasta boll i korgen (eller ja, Nathalie ägnade den åt att kasta i korgen, själv ägnade jag den åt misslyckade försök att kasta i korgen....) Det var ju kul! Dessutom hade vi vikarie på fysiken, och vikarie = DRÖMLEKTION ^.^


Sedan jag kom hem har jag bara "tråkat" vid datorn. På onsdag ska jag nog vara med Isabelle =)


Dagens bild:

Låt: I don't like the drugs (but the drugs like me) av Marilyn Manson


Puss på er! ♥

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Jag är en relativt vanlig 13årig tjej. Gillar shopping, vara med kompisar, choklad och såklart killar! Avgudar Marilyn Manson 4-ever and always! ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Marilyn Manson?
 Ganska bra...
 ♥♥♥ ÄLSKA ÄLSKA!!! ♥♥♥
 Nä, inte min stil
 Neutral -_-
 HATA! J*kla nerknarkade pervo!!
 Fett najs!
 Vet inte vem det är, trots att det ligger länkar över hela j*vla bloggen =P

Chatta ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt/ Translate ^^


Ovido - Quiz & Flashcards