♥♫♪¸¸.•* ♥Licie♥ *•.¸¸♫♪♥

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

What the fuck?!

Av Julia - 28 oktober 2011 19:22

Heey bloggen! En annan rubrik än de vanliga av Manson nu, tror många av er känner igen den ;)


Bästa gympalektionen nånsin idag typ, för det var bara teori! Pratade om kroppsideal och sånt, måttligt kul.... Men mycket bättre än vanlig gympa, som jag personligen anser som en handling i dödslängtan...


Har gjort header åt Becca idag, känner mig ganska nöjd =)


Har väl inget mer att säga idag (sorry) så nu kommer dagens bild =)

Låt: The Dope Show av Marilyn Manson ^_^


Puss på er!!! <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 14 november 2011 20:43

Hallå hallå allihopa! Håller för tillfäller på att spela OviPets (http://ovipets.com/), lyssna på musik osv.... Har inte orkat blogga på länge, sorry för det ;) Orkar egentligen inte nu heller, ville bara uppdatera lite så inte bloggen ligger o mögla...

Av Julia - 9 november 2011 16:15

Tjena allihopa! Bloggar från mobilen, för jag får inte sitta vid datorn ;) Därför blir det inget långt inlägg, det är jobbigt att skriva med telefonen. Idag var vi på typ föredrag om säkerhet på Internet.Det va väl mest saker man redan visste, me...

Av Julia - 7 november 2011 19:56


Hej allihop! Eftersom jag inte vet riktigt hur strängt det är med reglerna på Bloggplatsen så chansade jag lite med rubriken. Men det där borde inte göra nåt, va? Jag gillar den där biten, så jäkla klockren =) ♥   Ledsen att jag inte blogg...

Av Julia - 2 november 2011 19:48

Sorry orkade int någon rubrik idag =P   Jag hade planerat att åka hem från mormor på kvällen, men runt 12 SMSade Nathalie och ville åka och shoppa, så vid 2 åkte vi in till Birsta, där vi i tre- fyra timmar kollade på kläder, fikade osv =) Jag hi...

Av Julia - 1 november 2011 22:54

Hejsaaan bloggen!   Åkte till stan med mormor idag. Vi åt lunch på Café Charm, bestående av en ost & skingmacka och Cola, jättegott =) Sedan gick vi lite i affärerna och kollade efter kläder, utan framgång. Jag är verklige dålig på att shoppa.......

Om mig


Jag är en relativt vanlig 13årig tjej. Gillar shopping, vara med kompisar, choklad och såklart killar! Avgudar Marilyn Manson 4-ever and always! ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Marilyn Manson?
 Ganska bra...
 ♥♥♥ ÄLSKA ÄLSKA!!! ♥♥♥
 Nä, inte min stil
 Neutral -_-
 HATA! J*kla nerknarkade pervo!!
 Fett najs!
 Vet inte vem det är, trots att det ligger länkar över hela j*vla bloggen =P

Chatta ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt/ Translate ^^


Ovido - Quiz & Flashcards