♥♫♪¸¸.•* ♥Licie♥ *•.¸¸♫♪♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Julia - 31 maj 2011 19:21

Namn: Julia

År: 13

Favorit färg: Mörklila och svart och ljusblå

Gillar att göra med kompisar: Shoppa, SMSa, chatta, prata, hänga, umgås, cykla, kolla på film, sova över, gå på fest, gå på bio, bada, va taskig me min lillebror, gå på Polar osv osv...

vem sms du senast: Nathalie

vem sms dig senast: Sabina

vem va du med senast: Nathalie

favoritårstid: SOMMAR!!                 

favoritdjur: Gepard <3

ögonfärg: Typ blågrön m orangebrunt runt pupillen O.o

lyssnar på för musik nu:  Marilyn Manson ofc what else? :)


Av Julia - 31 maj 2011 13:58

Shuu bloggen! Idag var det Elevens val igen då... Hade som sagt data- passa lugnt på o nörda Marilyn Manson på YouTube! Så grymt braaaa musiiiikk!!!!!!!! lyssnar ofc nu också- what else? Gjorde klart vår video på datan också, jag är fakstikt jättenöjd. Imorron ska vi visa våra filmer för varann o då får vi ta med snacks o dricka- Fett nice! Men sååå sköööönt att ha data så man kan nöööörda! Typ killen jag jobbar me tkr Marilyn Manson är dålig och pervers (han har dock inte helt fel i det sista då...) o kan typ inte ens säga hans namn- jag förstår mig inte på vissa människor...


Men nu ska jag väl fortsätta lyssna på MM, kolla facebook, kanske spela sims... Äh vi får se   


Puss på er!

Av Julia - 30 maj 2011 13:45

Blubb blubb bloggen. Elevens val vecka då. Jag har data, ganska kul, när man får göra nåt! Kom i samma grupp som en liten pluttkille (han går i fyran) och jag får nå fel för jag blir så IRRITERAD! Vi skulle typ ta bilder och göra en film med Photo Story eller Movie Maker (jag ville att vi skulle ha Movie Maker för det blir snyggare då) men han brydde sig typ inte alls om att arbeta han ba drygade >:(


På tal om irriterande, här är når ännu mer irriterande!

http://www.youtube.com/watch?v=2o0JcWzy7T4

TEXT:

- Vill du höra en låt?

- Näe.

- En jätteirriterande låt!

...

- SITT!

- Nej!

...

Jätteirriterande låt.... Jätteirriterande låt..... Jätteirriternade låt...

Nu kommer den gå såhär nästan hela tiden.

Å den e dålig. Å den e dålig. Naej den e jättebra!

Nu kommer låten att sätta sig i huvet'.

Å den e dålig. Å den e dålig. Naej den e jättebra!

Jätteirriterande låt.... Jätteirriterande låt..... Jätteirriternade låt... Jätteirriterande låt....

Nu kommer den gå såhär nästan hela tiden.

Å den e dålig. Å den e dålig. Naej den e jättebra!

Nu kommer låten att sätta sig i huvet'.

Å den e dålig. Å den e dålig. Naej den e jättebra!

Nu kommer den gå såhär nästan hela tiden.

Å den e dålig. Å den e dålig. Naej den e jättebra!

Nu kommer låten att sätta sig i huvet'.

Å den e dålig. Å den e dålig. Naej den e jättebra!

Nu kommer den gå såhär nästan hela tiden.

Å den e dålig. Å den e dålig. Naej den e jättebra!

Nu kommer låten att sätta sig i huvet'.

Å den e dålig. Å den e dålig. Naej den e jättebra!

Jätteirriterande låt.... Jätteirriterande låt..... Jätteirriternade låt... Jätteirriterande låt....

- Nå va tyckte du, va'ren bra? :D

- Näe!


Jaja pallar ingen dagens outfit så nu ska jag spela sims :)

Sen ikv ska jag träna- sista träningen WOHOO! :)


Puss på er!

Hej

Av Julia - 29 maj 2011 20:10

Geej bloggen jag är hos min farmor och farfar nu. Har inte så mkt att skriva men jag fick lust o blogga. Jag sitter vid datorn med mig 5 år gamla kusin och kollar på detta videoklipp:

http://www.youtube.com/watch?v=ozug-WU2B8U

Jag citerar min kusin: "Jack Spallov ä så snygg!" Hon har redan bra smak haha :)


Puss på er!

Av Julia - 29 maj 2011 14:25

Yo bloggen, wazzup? Idag är det mors dag, grattis alla mammor! =D Här är ett vidoeoklipp dagen till ära, enjoy ;P

http://www.youtube.com/watch?v=RbBcGPVho8E


Har målat naglarna o såhär blev det :)

EN sak med mitt utseende är jag nöjs med och det är händerna innkl naglarna :)


Vill NI höra en låt? En JÄTTEIRRITERANDE låt!

http://www.youtube.com/watch?v=2o0JcWzy7T4


Ska fira mors dag hos framor o farfar idag, de ska bli najs :)


Puss på er!


Av Julia - 29 maj 2011 07:15

Shuu bloggen! Klassresa idag- till Boda Borg! Ska bli fett kul! Bara man inte får alltför ont efteråt haha ;) Men hinner typ inte mer måste bli klar för att åka i tid.


Puss på er!

Av Julia - 27 maj 2011 12:45

Hellu bloggen! Idag har man testat lite olika sminkningar då... Kolla in! Alla är inte helst seriösa, och så ni vet kör jag layer- to- layer motoden, som innebär att man inte tvättar bort det gamla sminket helt. (det gör bland annat automatiskt sotade ögon om man hade mycket mascara på förra sminket)


Naturligt

Lite typ "naturligt" smink. Bronsfärgad ögonskugga, lätt rosa läppglans, ja ni förstår ;) Bilden blev lite "röd" för jag hade dåligt ljus ;P


Kändis

Lätt sotade ögon och, som modetidningarna uttrycker det, "glammiga" röda läppar. Ljuset är bättre här som ni kan se.


Aqua

Rubriken is it. Skulle kunna spela sjöjungfru i detta haha! (om jag va snyggare alltså, dom ska ju va vackra)


Phantom of Water

Min fantasi kom på detta när jag omedvetet mixade ihop barnprogrammet H2O med låten Phantom of the opera och Marilyn Masnons video till Personal Jesus. Lite "underwater style", med mask- design och de ditmålade ljusblå ögonframsarna (syns inte så bra men de sitter på sidorna) är "stulna" från MM i Personal Jesus.


-beep- va ful man e :( :( :( :(


Jaja puss på er :)

Av Julia - 25 maj 2011 15:36

Shullululu bloggen! Vanlig dag kan man säga.... utom att jag är GLAD idag! XD

  Vi såg en film i skolan. Eller ja.. vi såg den på YouTube och hann bara till del 4/ 6 (tror jag det var...). Den var väldigt... speciell. Rörande och brutalt verklighetsenlig. Här är del 1 och från den kan man ju som ni vet hitta de andra delarna, se bara till att kolla på dom i ordning ;)

http://www.youtube.com/watch?v=3PLj3tXXMMc


Idag är Sabina (http://thelifeofsabina.bloggplatsen.se/) här. Hon är inte m mig, hon är m min lillebror men ändå ;P


Lyssnar på- gissa?- Marilyn Manson också. Idag ska jag försöka få låtarna till mobilen!!


Dagens outfit:

Bilden blev lite konstig (suddig) för jag va lite skakig...


Aja men snart ska jag ha en ny omröstning så skynda rösta =D=D=D


Puss på er!


Om mig


Jag är en relativt vanlig 13årig tjej. Gillar shopping, vara med kompisar, choklad och såklart killar! Avgudar Marilyn Manson 4-ever and always! ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Marilyn Manson?
 Ganska bra...
 ♥♥♥ ÄLSKA ÄLSKA!!! ♥♥♥
 Nä, inte min stil
 Neutral -_-
 HATA! J*kla nerknarkade pervo!!
 Fett najs!
 Vet inte vem det är, trots att det ligger länkar över hela j*vla bloggen =P

Chatta ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt/ Translate ^^


Ovido - Quiz & Flashcards