♥♫♪¸¸.•* ♥Licie♥ *•.¸¸♫♪♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia - 24 augusti 2011 14:35

Tjena bloggen. Dåååååålig rubrik, jag vet, men jag brukar ta tester från bra låter som rubrik o jag orkade inte komma på ngn just nu. Sorry.


Jäääääättebra dag i skolan- igen! Kan definitivt vänja mig vid det här =D Slutade tidigare idag IGEN, för vi skulle välja aktivitet och fick sluta direkt efter det. Jag, Nathalie o Isabelle tog samma. 1. Hälsohuset (för Nattis skull, jag kommer nog inte orka så mkt =P) 2. Bild 3. Syslöjd (Hoppas jag inte får det). Nu hoppas vi att vi får samma sak alla tre =)

  Nattis o Bella tycker våran nya klass är stökig. Jag fattar iiiinte vad dom menar. Jag tycker den är tyst jag......? KAN ha o göra med att min förra klass, den i sexan, har sjuukt stökig, alla sprang omkring, pratade [Läs: skrek], kastade saker.... Tycker nya klassen är skitbra, jag =)


Gjorde en header åt Rebecka igår, o hon blev jättenöjd med den =) TRor inte hon satt den på bloggen än men....

http://rebeckkaarstadd.blogg.se/


Orkar ingen Dagens outfit idag, sorry =/


Puss på er!


Av Julia - 23 augusti 2011 14:59

Heej bloggen o sorry för den dåliga rubriken, orkade inte komma på nån.

Första "riktigta" skoldagen idag. Kan sammanfattas såhär: om alla skoldagar kommer va som den här har jag officiellt slutat hata skolan. Kan nästan, kaaaanske, till o med tycka den är en liiiten smula bra. Dom i klassen verkar snälla o roliga, lärarna verkar helt okej.... Är det bara för att det är första dagen det är såhär, eller HAR mitt liv blivit bättre.....? =D


Dagens outfit:

Linne från Gina tricot

Jeans från H&M

Skitskarven fick va med idag. Om ni undrar varför det är lite fläckigt runt höger öga ock lite brevid huvudet, är det för att spegeln var smutsig så jag har försökt redigera bort fläckarna. Det var massa vita prickar förut men som ni ser gick det ganska bra att få bort dom ^^


Puss på er!

Av Julia - 22 augusti 2011 14:30

Heej bloggen =)  Första dan på Sörbergeskolan idag. Inte så mkt hände, vi fick scheman, skåp, information..... inte mkt alls. slutade tidigt o nu leker jag m Facebook, ska kanske spela Sims om jag orkar.


Dagens outfit:

Kläderna jag fick av Petra =) Anledningen till att dagens outfit är liggadne är att jag är skitless på skarvarna i helkroppsspegeln.


Skaffat ny profilbild på Facebook åxå, och eftersom jag inte har så mkt att skriva kan jag lägga ut den också =)

 

Dagens Facebookstatus ser ut såhär:
Don't leave me just for talking to you
Don't cry just to make me sad
Don't kiss her just to make me jealous
Don't go away just to avoid me
Don't hate me just for loving you


Är fortfarande lyyycklig men inte riktigt lika mkt =)


Puss på er!

Av Julia - 22 augusti 2011 07:31

Hej bloggen! Snabbt blogginlägg från mobilen nu då. Ska snart sticka till Sörbergeskolan. Lite nervös, vet inte varför. Hinner dock inte skriva mer nu, måste sticka.Puss på er!

Av Julia - 21 augusti 2011 18:13

Tjoo bloggen. Blev inget bloggande igår, men i alla fall var man på Selånger marknad. Köpte inget intressant, bara en godisrem och en påse brända mandlar (mums!) men det kvittade väl eftersom jag ska spara pengar. Avslutade gårdagen med en Bondfilm. Tid för hämnd. Låter skitfånigt på svenska. Kan dom inte översätta saker vettigt? Som Twilight- böckerna. VEM översätter "Twilight" till "Om jag kunde drömma"? Nä, precis.


Idag har varit ganska händelselös. Gick ner till älven imorse för ett dopp, men ångrade mig när jag fick veta att det var 17 grader i vattnet... Sen har i princip resten av dagen gått åt till att klippa gräsmattan. Kunde kanske gjort det lite snababre med en lite mer positiv inställning, men jaja. Så hade man ju såklart Marilyn Manson i hörlurarna under arbetet =)


Så, nu har jag tagit en glass, ska kolla lite på Facebook, sen vet jag inte. Inget planerat helt enkelt.


Puss på er!

Av Julia - 19 augusti 2011 14:07

Heej bloggen =) Fortfarande JÄÄÄTTELYCKLIG, fattar inte var alla negativa känslor tog vägen...? I ♥ my life now!


Min besöksstatistik har plötsligt börjat stiga, TACK alla läsare för det! Utan er skulle jag inte kunna blogga! Låter som nåt aaaalla säger, men det är sant. Älskar er ♥♥♥


Skulle ha åkt t Himlabadet me Nattis idag, men hon skulle på simläger å det blev inte av =( Men vi ska kanske ta det nästa helg =)


Min kaffedrink jag fick av Petra när vi var i stan =) Mums!


Puss på er! ♥

Av Julia - 18 augusti 2011 16:45

Heej och sry att jag inte bloggat. Har varit hos mormor sen i tisdags, och varit med Sabina tis + ons. Vi är båda lite (okej, kanske mycket då) knäppa i allmänhet, sååå..... (hon tycker det själv också så hon blir inte lessen av att jag skriver det) Men vi hade jättekul =)


Kan typ inte ladda upp bilder här, har min USB- sladd hemma, hehe.... Men det gör inte så mkt för jag har inte ngt vidare intressent att visa.


Ska väl kanske gå på selånger marknad fredag eller lördag. Verkar som att "alla" ska gå på fredag men jag skulle ev. på Himlabadet me Nattis då så att........ Men hade ändå kanske tänkt gå på lördag, öppet längre då =) Tyvärr kommer det mest bli "fönstershopping" eftersom jag msåte spara pengar tills I'M OFF TO LONDON =D


Är typ världens lyckligaste person! Vill inte berätta varför men jag är jätteglad =D =D Äääälskar mitt liv nu, vilket kan va lite omväxling motför alla mina mer eller minde deprimerade inlägg......


Puss på er!

Av Julia - 13 augusti 2011 20:27

Shuu =) Är hos min kusin på kräftskiva. Fast jag åt pizza då, men ändå. Har följt med henne och hennes kompis ner till ån för att fiska (jag var lite av en badvakt) fast de hittade ingen fisk. Däremot lyckades min kusin gå i blöt lera, nu måste hon definitivt tvätta fötterna. Eewe =/ Har inga bilder just nu (eftersom jag sitter vid hennes dator) men kanske nåt kommer imorron. Om jag har tid =P


idag har jag varit i stan med Petra (moster) för lite shopping. Det var min 13årspresent, och jag valde att ta det idag. Köpte en ny outfit till skolan, man måste ju ha lite nya kläder ;) Och hon o jag är ju lite som vi blev, så vi flummade en hel del där. Folk undrade nog va vi druckit.... =P Men vi är ganska crazy bägge två, så att........ =)     


Kläderna får ni inte se, det är hemligt tils skolan börjar =)


Puss på er!

Om mig


Jag är en relativt vanlig 13årig tjej. Gillar shopping, vara med kompisar, choklad och såklart killar! Avgudar Marilyn Manson 4-ever and always! ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Marilyn Manson?
 Ganska bra...
 ♥♥♥ ÄLSKA ÄLSKA!!! ♥♥♥
 Nä, inte min stil
 Neutral -_-
 HATA! J*kla nerknarkade pervo!!
 Fett najs!
 Vet inte vem det är, trots att det ligger länkar över hela j*vla bloggen =P

Chatta ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt/ Translate ^^


Ovido - Quiz & Flashcards