♥♫♪¸¸.•* ♥Licie♥ *•.¸¸♫♪♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Julia - 31 oktober 2011 21:01

Nämen hej bloggen, wazzup?? ;)


Idag hänge jag med mormor till Birsta, där vi köpte presenter åt moster. När vi kom hem gick vi ut med bonuskusinernas kinesiska nakenhund Axel i typ en timme. Det var ju ganska skönt väder, men man känner ju av hur dålig kondition man har.... Fick håll på direkten, och efter typ 45 minuter hade jag sjukt ont i ryggen.... Jag måste verkligen börja träna, men jag pallar liksom inte, ajg har ingen som helst motivation!! Några tips? =)


På kvällen kom Isabelle (bonuskusin, 7 år) och hälsade på lite som hastigast innan vi skulle åka, och hon gjorde en inbakad fläta på mig, en sån där som börnar vi ena örat och liksom går runt baksidan på huvudet. Shit vad duktig hon är egentligen! Sedan drog vi till stan och käkade på Tandoori House. Det var gott, jag åt någon slags kyckling, och glass med chokladsås efter. Så ljvligt onyttigt <3 Fick dessutom tillbaka mobilen!!!


Kan inte ge er någon bild idag heller, tyvärr. Men jag åker troligtvis hem på onsdag, då så... ;)


Puss på er!

Av Julia - 30 oktober 2011 22:23

Eyy bloggen!


Nu har jag tagit lite semester från familjen och dragit till mormor några dagar. Ska bli så himla skönt! Nu har jag slöat vid TVn hur länge som helst, kollat på 2 program och en Bond- film. Lat jag känner mig nu!   


Ska väl fördriva tiden lite med att tråka vid Facebook. Det smartaste sättet att fördriva tiden kanske skulle vara att sova, men jag är liksom inte tillräckligt trött........   


Imorron fyller moster år, så då ska tjocka släkten äta på Tandoori (eller vafasen det hette   ) Ska väl bli najs, se om jag tar nån bild ;)


Kan inte ge er nån bild idag eftersom jag använder mormors dator o jag har bilderna på datorn hemma. Jag vet att jag kan hämta nån från Facebook men jag orkar inte   


Puss på er!

Av Julia - 29 oktober 2011 15:48

Hej! Manson- rubrik igen (I missed them already ='3)


Idag har jag varit på Birsta! Jag har köpt två nya tröjor, och ett par nätstumpbyxor, yey!!! Ikväll är det Polar och då ska jag ha dom. Det är Halloweentema, men jag ska inte klä ut mig. Döremot ska jag ha svarta kläder, ormörhängen, nitarmband (om jag hittar det, hehe), nätstrumpbyxorna och svart smink. Kanske tar någon bild, om jag orkar ;) Men det blir nog nice =) Fast jag har inte mått så bra idag, jag vet inte varför. Först flimrade det framsör synfältet, som om jag tittat in i en stark lampa väldigt länge, sen fick jag väldig huvudvärk och började må illa. Mamma köpte Alvedon (när vi ändå var på Birsta) så nu känns det bättre, och har precis ätit lunch o mår inte illa längre =) Men om det krävs att jag dopar mig med Alvedon hela kvällen blir jag nog tvungen att skippa Polar D'=


Just nu ska jag nog bara vila, slöa vid datorn o så ;P Ger er dagens bild, sen ska jag hitta på ngt tråk ;)

 

Låt: mOBSCENE av (gissa vem??) Marilyn Manson ^^


Puss på er!

Av Julia - 28 oktober 2011 19:22

Heey bloggen! En annan rubrik än de vanliga av Manson nu, tror många av er känner igen den ;)


Bästa gympalektionen nånsin idag typ, för det var bara teori! Pratade om kroppsideal och sånt, måttligt kul.... Men mycket bättre än vanlig gympa, som jag personligen anser som en handling i dödslängtan...


Har gjort header åt Becca idag, känner mig ganska nöjd =)


Har väl inget mer att säga idag (sorry) så nu kommer dagens bild =)

Låt: The Dope Show av Marilyn Manson ^_^


Puss på er!!! <3 

Av Julia - 27 oktober 2011 15:50

Hejsvejs bloggen! Samma person som gav mig rubriken, hehe ;)


Haft glosförhör på spanska idag, tkr själv det gick ganska bra =) Fick även tillbaka ett gammalt spanskaprov, antal rätt: 43/43 =)


Lyssnar på musik nu, medans jag sitter vid Facebook. Har precis skickat masssa mail till FRIDA (tidningen alltså) o tävlat om massa saket, till exempel nagellack, en smartphone, en ziperall osv...


Har typ inget mer att säga nu, så jag ger er dagens bild bara =)

Låt: Coma White av Marilyn Manson (såklart)


Puss på er!

Av Julia - 26 oktober 2011 16:34

Hey hallå bloggen! Gissa vem som gav mig rubriken...? Ja, precis. =)


Isag har det varit ganska tråkigt. Jag har haft matte, fysik, samhällskunskap, kemi... Fast vi hade en timme rast, en annan gick ju hem då såklart xD Av någon anledning ville Nathalie följa med, trots att hon visste vad jag skulle göra..... (Marilyn Manson, max volym, fullskärm 46 tum) Hon ägnade den timmen åt att med överdrivet kroppsspråk visa hur äcklad hon blir av honom, och att jämföra honom med ett monster (utseendet, rösten, beteendet bla bla bla...)


Idag ska jag nog göra matteläxan för några veckor framöver eller nåt så kan man slappa nån vecka. Eller ja, planen är så, men det är nog mest troligt att jag inte orkar när jag väl ska komma till verket, haha =P


Vill ni ha min playlist som jag kör 24/7? *alla skriker neeeej* Jaha, okej va bra! Här kommer den! ^.^

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=qi5nTb-NRFU

http://www.youtube.com/watch?v=jvRtJ6t0zmc&feature=player_detailpage

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=AdHtbQth474

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=rvf1DMDTosk

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4kQMDSw3Aqo

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=5R682M3ZEyk

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mdwZV4Y95Nw

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Rl6fyhZ0G5E

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=QQPJYnr48yU

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Ypkv0HeUvTc

http://www.youtube.com/watch?v=ZB6DfWZJpuE

http://www.youtube.com/watch?v=_-0MXklxHlQ&feature=player_detailpage

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6EefPcht54c

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=m6VojYGrnpg

Ja, tyvärr är det mesta av detta censorerat (utom näst översta, men den har istället ingen video) men det är för att det är från Vevo (ni som ofta använder Youtube vet att Vevo är den officiella kanalen för en artist och att videon o låten alltid är censorerad där) och Vevo har bäst ljudkvalité och video. Sorry.


Dagens bild:

  

Puss på er!

Av Julia - 24 oktober 2011 16:07

Heeey bloggen! VERY long time no see, right? Blev väldigt kort rubrik, tog helt enkelt det som för tillfället fanns i mina hörlurar... (oväntat?)


Som ni kan se har jag gjort om bloggdesignen. Elller jag o jag.... Världens bästa Tove har varit snäll nog o göra header/bakgrund åt mig =') Tusen tack!! Älskar min header, tycker den är fin, komisk och awesome på samma gång =) ♥


Har haft sjukt mycket med skolan, men nu börjar det lugna ner sig så nu kan jag börja blogga mer igen =) Dessutom är det ju mycket roligare med en ny design xD


Imorron ska vi till stan med klasses, vi ska på rättegång. Japp, jag åkte dit.... Nä bara skojar, det är inte jag som är anklagad ;P Så ska vi äta på Biteline, sen slutar vi mellan 12- 13 tiden, då ska jag och Nattis stanna kvar i stan och shoppa X) Ska bli feeeet nice xD


Nån mer än jag som älskar Marilyn Manson? För typ ALLA dissar min musik..... När vi var på middag hos farmor och farfar ville de inte låta mig välja musik!!! >=(


I hörlurarna just nu:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mdwZV4Y95Nw

Från min spellista, som är 56 minuter och 38 sekunder lång xD

Kääärlek till musiken ♥♥♥♥♥♥♥♥


Bjuder på en bild också. (Har ägnat de senaste dagarna åt bilder, nu kommer jag tortera er med dom, moahaha!!) Här är den första.


Det var väl allt för idag, då.


Puss på er!!

Av Julia - 2 oktober 2011 19:14

Tjena på er! Ingen dator är lediga så idag Bloggar man från mobilen då! ;) Var på Birsta idag då, köpte en skitsöt tröja, kanske ska ha den på Polar, tsm med ett par svarta shorts eller nåt. Jack är här idag, han ska sova över tills imorron. Fast han är med Daniel o själv tråkar man ihjäl lite här =P Ska väl plugga eller nåt snart...Puss på er!

Om mig


Jag är en relativt vanlig 13årig tjej. Gillar shopping, vara med kompisar, choklad och såklart killar! Avgudar Marilyn Manson 4-ever and always! ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Marilyn Manson?
 Ganska bra...
 ♥♥♥ ÄLSKA ÄLSKA!!! ♥♥♥
 Nä, inte min stil
 Neutral -_-
 HATA! J*kla nerknarkade pervo!!
 Fett najs!
 Vet inte vem det är, trots att det ligger länkar över hela j*vla bloggen =P

Chatta ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt/ Translate ^^


Ovido - Quiz & Flashcards