♥♫♪¸¸.•* ♥Licie♥ *•.¸¸♫♪♥

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Julia - 2 november 2011 19:48

Sorry orkade int någon rubrik idag =P


Jag hade planerat att åka hem från mormor på kvällen, men runt 12 SMSade Nathalie och ville åka och shoppa, så vid 2 åkte vi in till Birsta, där vi i tre- fyra timmar kollade på kläder, fikade osv =) Jag hittade tyvärr ingenting (som jag borde köpa i alla fall, hittade sjukt snygga festklänningar =3) men Nathalie köpte en rosa rutig skjorta..... För 200 spänn O.o En annan handlar ju oftast snorbilliga saker för 49, 69 och 99 kronor, sällan över hundra, så för mig var det ungefär "OMG shiiit va dyyyyrt" eller ngt 


Nu sitter jag och kollar kläder på Nelly (http://nelly.com) När jag hittar lite mer saker (typ imorron eller ngt) lägger jag ut bilder på bloggen =) Men jag har faktiskt hittat lite grejor på Shock (http://shock.se/) så här kommer några bilder =) (Btw jag är inte goth/punk eller nåt men dom här grejerna va fett najsa)

     


Och så dagens bild =3

Låt: This is the new shit av Marilyn Manson


Puss på er!

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Jag är en relativt vanlig 13årig tjej. Gillar shopping, vara med kompisar, choklad och såklart killar! Avgudar Marilyn Manson 4-ever and always! ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Marilyn Manson?
 Ganska bra...
 ♥♥♥ ÄLSKA ÄLSKA!!! ♥♥♥
 Nä, inte min stil
 Neutral -_-
 HATA! J*kla nerknarkade pervo!!
 Fett najs!
 Vet inte vem det är, trots att det ligger länkar över hela j*vla bloggen =P

Chatta ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt/ Translate ^^


Ovido - Quiz & Flashcards