♥♫♪¸¸.•* ♥Licie♥ *•.¸¸♫♪♥

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Julia - 1 november 2011 22:54

Hejsaaan bloggen!


Åkte till stan med mormor idag. Vi åt lunch på Café Charm, bestående av en ost & skingmacka och Cola, jättegott =) Sedan gick vi lite i affärerna och kollade efter kläder, utan framgång. Jag är verklige dålig på att shoppa.... Jag ÄSLAR det verkligen, men det blir liksom "Nej, nej, nej, ful, gillar inte färgen, gillar inte knapparna, gilar inte mönstret, ååh den va snygg... äsch den va skitdyr!" Ja, ni förstår. Då blir det liksom lite svårt att handla. Dessutom hitatr jag massa saker jag INTE ska ha! Exempelvis hitar jag hur många snygga festkläder som helst, men jag har redan typ 3- 4 festklänningar som var ganska dyra men som jag antagligen inte kommer använda......


Sedan hämtade vi lilla Isabelle från fritids och så var hon här ett tag. Vi hade lite nagelstudio, jag målade hennes naglar oh gjorde "nail art" för första gången i mitt liv. Kände min jäkligt proffsig (INTE) när jag satt där och försökte måla blommor, tassar, stjärnor osv med en tandpetare.... Haha xD Men hon tyckte ju det blev bra, så..... Jag har tagit bilder men jag måste ha ett program för att kunna lägga in bilder i datorn från mobilen (jag vet det suger, men jag kommer inte åt mobilen från datorn om jag inte har Samsung Kies) så jag bildbombar er när jag kommer hem ;)


Nu lyssnar jag på MUSIK! Löwe it so much =3


Puss på er o ha en bra dag!!!!!!!! =D

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Jag är en relativt vanlig 13årig tjej. Gillar shopping, vara med kompisar, choklad och såklart killar! Avgudar Marilyn Manson 4-ever and always! ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Marilyn Manson?
 Ganska bra...
 ♥♥♥ ÄLSKA ÄLSKA!!! ♥♥♥
 Nä, inte min stil
 Neutral -_-
 HATA! J*kla nerknarkade pervo!!
 Fett najs!
 Vet inte vem det är, trots att det ligger länkar över hela j*vla bloggen =P

Chatta ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt/ Translate ^^


Ovido - Quiz & Flashcards